Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det har inte fungerat för mig heller när jag har testat att lägga upp film på min hemsida. Jag tror att det berodde på att den var alldels för stor för mitt hemsideutrymme.
Jag får bara ha max 10Mb, hur mycket får du ha? Och hur stor är filmfilen?
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästnyheter Det finns, både hela och dåliga, men jag har lagt en del av det där på is sedan några år, och mest ägnat mig åt uppfödning och inkörning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.