lägga upp hemsida

C

charity

Kan någon berätta exakt hur jag ska göra föra att lägga upp en hemsida? jag har redan gjort själv sidan men vet inte hr jag ska ladda upp den!
 
Har du gjort hela sidan redan är ju saken nästan biff! ;)
För att "lägga upp" hemsidan behöver du en plats på nätet att lägga den på som du antingen får via den leverantör som du har internetuppkopplingen till eller om du skaffar dig en plats på ett webbhotell(ursäkta om det här är saker du vet redan, men det är svårt att veta på vilken "nivå" jag ska ta det).
Har du fixat det så behöver du ett ftp-program som kan skicka över filerna till den platsen. På tex download.com kan du ladda hem CuteFTP som är gratis. Med hjälp av detta program laddar du upp alla dina filer på din hemsideplats.
Vet inte om det här var för mycket/lite info för dig. Skriv tillbaka om du inte förstår.
Ofta har även din internetleverantör bra info om hur du ska göra på deras hemsida.
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi (Tråden delvis inspirerad av Willes tråd om sjukersättning) Om man får godkänt sjukersättning på deltid, t.ex 25 eller 50%. Och om man...
Svar
6
· Visningar
770
Senast: Rosett
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 006
Senast: Bubbla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp