lägga upp film

G

Gazzan

Jag och datorer:crazy: jag har en film jag vill lägga upp här på buke i min data.Hur gör ajg för att kunan lägga upp en film här???
Berätta gärna överförklara till dumma mig=)
 
Sv: lägga upp film

Du går ut på http://www.zippyvideos.com/ tex, finns andra sidor oxå som man kan ladda upp filmer på.

Där ser det ut så här:
visa.jpg

Där finns det en "bläddra"-knapp, tryck på den och leta rätt på din film som du har på datorn. Den får max vara 20 mb stor.
Skriv namnet/titeln på filmen i rutan "title".
Välj kategori: tex "other"
I "tags"/"keywords" kan du skriva Horse eller nåt sånt.
Sen klickar du på "upload video".

Då får du en länk till din film, som du sedan går ut på buke, klickar på gemet ovanför rutan där du skriver inlägget, klistrar in adressen du fick och trycker ok.......

Sen finns filmlänken i inlägget. :)
 

Liknande trådar

Kultur Söker tips på dokumentärer och filmer som handlar om udda saker. * Sekter * Ufon * Platt jord * Utomjordingar som tar över världen *...
Svar
5
· Visningar
485
Senast: Entourage
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
749
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: startpompe
·
Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp