lägga in film

Vingra

Trådstartare
Jag har lyckats förrut, men nu verkar det jag gjort tidigare inte fungera när jag vill lägga in film. Är ifrån youtube. Hur är det man ska göra egentligen, är det jag som gör något fel eller trasslar det för fler?

Jag har lyckats förrut, men nu verkar det jag gjort tidigare inte fungera när jag vill lägga in film. Är ifrån youtube. Hur är det man ska göra egentligen, är det jag som gör något fel eller trasslar det för fler?

Du behöver kopiera rätt länk. Inte den i adressfältet, utan delningslänken som är betydligt kortare.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 222
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka