lägg in bilder på era

Sv: lägg in bilder på era

Fortsätter väl kavalkaden av fina hästar med min kärring....:angel: :D

Till vardags:

IMG_1137-1.jpg

IMG_1135.jpg

024_21_redigerad-1.jpg

18_06.jpg

På tävling:

006_3A.jpg

025_23A.jpg

MyPictures0014.jpg

har visat de här förr, men här är iallafall min blivande westernhäst!:D Hämtar henne på fredag!:bump:

lortgrisen..:cool:
Luisaslittleprincess.jpg

luisaslittleprincessfront.jpg

Tjejenfrnsidan.jpg

Ser fin ut, lova att vi får se bilder när hon inte har päls som ett gotländskt utegångsfår....;)

Lenita och _Eva_ :bild fyra uppifrån.... das grimma!:D
fast det hade ju någon mer redan listat ut...

och bilder... det slipper ni inte hur gärna ni än skulle vilja!
Jag loooooooovar! ;)

Sadelfilten:D

Cerise är annars skitsnyggt, passar riktigt bra till hästens färg.

Hur får man hästen i ett sånt där snyggt halterskick?

Om du menar sådär blank så har vi det så bra att vi har en naturligt blank häst. Plus att hon är nybadad och överdragen med pälsglans, då blir resultatet sådär bra....:D :love:

Lenita och _Eva_ :bild fyra uppifrån.... das grimma!:D
fast det hade ju någon mer redan listat ut...

och bilder... det slipper ni inte hur gärna ni än skulle vilja!
Jag loooooooovar! ;)

Das grimma kommer från en kompis som hittade den billigt på en prylbytardag...:angel:

aha! Billigt är alltid kul!
Och jag måste faktiskt erkänna att efter att ha tittat på bilden om och om igen så börjar jag inse att din donna passar i rött trots att hon är fux! Har annars haft inrotat i ryggmärgen att rött+fux går fetbort men nu har du fått mig att börja tänka i nya banor! :bow:

Det är inte bara en filt jag har, det ligger ngt under oxå!
Padden är alldeles för varm så jag letar efter ngn sommarpad istället:)

aha! Billigt är alltid kul!
Och jag måste faktiskt erkänna att efter att ha tittat på bilden om och om igen så börjar jag inse att din donna passar i rött trots att hon är fux! Har annars haft inrotat i ryggmärgen att rött+fux går fetbort men nu har du fått mig att börja tänka i nya banor! :bow:

Hehe..tackar... ska tillägga att hon passar alldeles utmärkt i både vinrött och lila också.....:love: ;)
Men det kan ju också bero på vilken typ av fuxfärg de har...:D

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 766
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 615
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: fio
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka