Läger för Therese H på Sämsholm?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Spotlight

Trådstartare
Är det någon som ska på fälttävlansläger på Sämsholm för Therese Häggsjö 7-10 Juli? Hade vart lite kul att veta vilka som ska dit :)

Sv: Läger för Therese H på Sämsholm?

Har det inte redan funnits en sån här tråd?

Jag ska iaf ev. dit, men klubben brukar också ordna läger på säms och har knappast råd att åka på båda...

Sv: Läger för Therese H på Sämsholm?

Är det någon som ska på fälttävlansläger på Sämsholm för Therese Häggsjö 7-10 Juli? Hade vart lite kul att veta vilka som ska dit :)

Jag ska dit:d
Har aldrig varit där innan, eller ja, inte ridit fältävlan änns, så de ska bli jätte kul:) Har du vart där innan? Vad har du för häst?
Alltid kul o komma dit i veta att man "vet" nån:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 206
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar