Laga elstängselaggregat

T

trulla

Finns det någon som tar emot och lagar elstängselaggregat?Har tre stycken som inte funkar men inte blivit slängda ifall jag skulle få dom lagade.Vet att det fanns någon som tog emot för något år sen men minns inte var och vem.

Jag har lämnat mina i affären där jag köpt dem, sedan har de skickat dem vidare till sin leverantör som lagat dem. :)

Hade ett elstängsel aggregat som jag lämnade till återförsäljaren för rep. De upplyste mig att det aggregatet var så pass gammalt, och skulle bli så dyrt att repa, så det var jämförelsevis lika bra att köpa ett nytt.
Gjorde så, och är jättenöjd med både aggregatet och servicen jag får på den.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: soom
·
Kropp & Själ Kanske finns några fler fästingmagneter här.. Min mamma drar till sig fästingar utan dess like, vi bor i ett nästan extremt...
Svar
1
· Visningar
228
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama