Sv: Lag SM

Jag tänkte ställa upp. Ska du också det? I vilka grenar i så fall?

Har inte riktigt bestämt mig för vilken häst jag ska ha med ...lutar mot Hlynur och då är det femgång bastölt och lätt stilpass . Vili däremot har jag ingen aning om vilka grenar om jag tar med honom.
Vilka grenar hade du tänkt?

Tänkte ta bastölt, fyrgång special o FS1 med Spá. Men jag har inte varit på någon träning inför uttagningen.

Inte jag heller...har varit så långt till alla träningar...men men de går säkert bra ändå :D

Nä, jag vet. Och jag som bor vid Lund har så långt till Ófeigurs träningar.
Jag var på någon träning förra året, men jag tyckte inte att det gav så mycket när man ska tävla gångartsgrenarna, de är ju liknande dem på vanliga tävlingar ju.

Förra året tyckte vi att det var för långt till uttagningen, men denna gången är det ju närmsta möjliga..

Ingen mer som tänkte ställa upp på uttagningen?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 20 lag är anmälda till årets lag-SM i dressyr som avgörs i Linköping den här helgen.
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det var dressyrbonanza hos Täby Ryttarsällskap i helgen när Folksam lag-SM för ponny avgjordes. Efter två dagars tävland var det...
Svar
0
· Visningar
53
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgjordes lag-SM i dressyr på Linköpings Fältrittklubb. Edsbyns Ridklubb red hem SM-guldet i dagens final.
Svar
0
· Visningar
136
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen avgjordes tredje och sista omgången i tre zoner av ponnyallsvenskans elitserie. Sex lag är nu klara för lag-SM första...
Svar
0
· Visningar
108
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka