Lag sm ponny

snigelfarmor

Trådstartare
Var kan jag hitta resultat från lag sm på ponny 97-2000 ? Enligt uppgift, helst från Ribersborg. lillhagen vann.

Jag vill veta vem som red i laget.

/jenny

Sv: Lag sm ponny

Vet inte allt men 2000 vann dessa Christine Lundin/Star-Li och Linnéa Danielsson/Cola från Västervik Ortens Ryttar Förening, Emelie Anner/Simply Red från Åstorps Gränsryttare och Sofia Ridderstad/Tripple Dotty från Solberga-Annebergs Ridklubb.

De vann på 159,4 straff före Ridklubben Udden på 173,4 straff.

Vet att LAG-SM 2001 vanns av Romeleåsens FRK
Sandra Bergelv/Sparkling Girl, Therese Viklund/Zipp och Erica Håkanson/Fredriksbergs Kavat

åhh, ingen som vet nåt om åren innan..? SM resultat borde väl vara officiella?

Letar efter en viss ponny.

1999 Örebro:
1:a Flyinge RF
2:a Sunne/Sörmons/Grums
3:a Östra Sörmland

2000 Örebro:
1:a Västervikorten/Åtorps Gränsryttare/Solberga Anneberg
2:a RK Udden
3:a Borlänge RS/Svärdsjö RK

Jag hade även statistik-kalendrarna för 97-98, men där har de inte skrivit ut resultat från Lag-SM i fälttävlan.

Ponnyn du frågade efter hade bara tagit poäng 1999, två placeringar i LB hoppning med Anna Gillberg.

snigelfarmor skrev:
jaja, tack ändå alla! Får kolla på livsresultat från svrf.

Om du menar hur många poäng den tagit, så kollade jag 97 och 98 också. Hade inga poäng där, men kan ju ha gått Lag-SM något av de åren ändå! :smirk:

1999 Örebro:
1:a Flyinge RF
2:a Sunne/Sörmons/Grums
3:a Östra Sörmland

2000 Örebro:
1:a Västervikorten/Åtorps Gränsryttare/Solberga Anneberg
2:a RK Udden
3:a Borlänge RS/Svärdsjö RK

Jag hade även statistik-kalendrarna för 97-98, men där har de inte skrivit ut resultat från Lag-SM i fälttävlan.

Ponnyn du frågade efter hade bara tagit poäng 1999, två placeringar i LB hoppning med Anna Gillberg.

1999 var första året det var Lag-SM på ponny i fälttävlan så det är inte så konstigt att ni inte hittar några resultat från tidigare år...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
162
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
155
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar