Lag-SM när???

Donnatello

Trådstartare
Är det ngn som har det rätta datumet för LAG-SM? På ridsportförbundet står det v.31 men på Gotlands lantligas sida står det v.33 någon som vet vilket som gäller?

Sv: Lag-SM när???

Hoppas det blir v. 33 (rent egoistiskt alltså)

Rent tidsmässigt ligger det bättre för oss också va.33, men de kan väl inte ha bytt en gång till :eek:

Vi har ju redan bokat om boende, semestrar etc. en gång

Är det ngn som har det rätta datumet för LAG-SM? På ridsportförbundet står det v.31 men på Gotlands lantligas sida står det v.33 någon som vet vilket som gäller?

V. 31 är det som gäller, dvs första helgen på medeltidsveckan = boka biljetter i GOD tid :crazy:

Nån som vet hur det är med allianser, är det bara inom distriktet man får bilda en? Kan man kanske få dispens för att man bor i ett distrikt där fälttävlan knappt existerar.
Vill så gärna åka till Gotland i sommar men med bara 2 lagmedlemmar ser det ganska hopplöst ut..

Var det inte i fjor som en allians över distriktsgränserna vann? Eller är jag helt ute och cyklar nu? En skåne-Gotlandsallians?

Fast det är ju iofs inget som säger att bara för att det var ok i fjor så är det det i år...

Klart ni ska komma hit :banana::bow:
Jag har nästan fått semester på söndagen för att se terrängen!

Så går det när man startar ett företag som drar in i stort sett hela årsomsättningen under medeltidsveckan... Som ni förstår gillade även jag v. 33 mycket bättre :crazy:

Var det inte i fjor som en allians över distriktsgränserna vann? Eller är jag helt ute och cyklar nu? En skåne-Gotlandsallians?

Fast det är ju iofs inget som säger att bara för att det var ok i fjor så är det det i år...

Jo det är rätt. Men då var det pga att Gotland det var ok. Andra fick inte dispens lika lätt.

Iår är vi 3 som tävlar ft i vår klubb, och den ena vill inte rida 1* så vi får väl se om det blir något. Allians kanske

Hmm jo jag såg det sen att det visst var v.31 även om jag som många andra tyckte att v.33 lät bättre :)

Vi kanske kan bilda ett lag jag ska bara ehum lära min häst att galoppera och debutera *-igt först :angel:
Men det ska nog gå bra :D

Jo det hade ju varit skoj! Lite kombinerad semester också. Och ett besök hos jatza och friggs barndomshem..

Förresten höll jag på att tappa hakan i dag då jag träffade Fylgia + nya ägaren i dag på terrängbanan 5 km hemifrån oss, och dessutom rider de för våran klubb. Hon såg superfin ut i alla fall!

Klart ni måste ta ett besök söderut också :banana:

Min lille ögonsten går tillsammans med U´nellas Hip Hop åring plus två syskon till Frigg. Det blir många flugor som blir på smällen om ni kommer neråt ;) Kul att du träffat Fylgia! "Torstens" championatsbevis är beställt så vi ska förska kvala den 24-25 maj. Tävlingen blev flyttad pga att de inte fick tag på ambulans. Det hade flera inne på service under denna helg :crazy:

Jag ska som sagt försöka ta mig dit till söndagen! J**la nystartade företag *mutter mutter* :mad::love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
154
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tjejerna från Norrby Ryttarsällskap i Kolbäck tog i helgen silver vid lag-SM i fälttävlan som avgjordes i Bräkne-Hoby i Blekinge. Det...
Svar
0
· Visningar
281
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Deltagare från hela landet kommer i helgen till skånska Annelöv när Tågarpsortens Ryttarförening arrangerar lag-SM i fälttävlan 2022...
Svar
0
· Visningar
340
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?
  • Tråden för spår