Lag SM 2009

S

singoalla_82

Hej

Är det någon som vet var de olika kvaltävlingarna till Lag SM äger rum i år? Jag hittar ingenting på SIF's hemsida

Sv: Lag SM 2009

Det undrara jag med, men det borde väl komma upp på din klubbs hemsida när de vet något där, annars ska det väl om jag inte har helt fel stå på Lag-SM hemsidan när det är bestämt var. :)

Berserkur arrangerar uttagning för Region Mitt 23-24 maj enl deras hemsida www.berserkur.se

Dyggur arrangerar uttagning för Region Öst 23-24 maj enl kontakter med personer i Dyggur, www.dyggur.se

Och själva Lag-SM är den 31 juli - 2 aug hos Dyggur

För de andra regionerna vet jag tyvärr ingenting

Det är roligt med Lag-SM!! :D

Nu finns information om uttagningar på Sif:s hemsida....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I dag lördag rids kvalen i lag-SM i dressyr, där 16 lag gör upp om medaljerna. Arrangör är Linköpings Ryttarsällskap och tävlingen äger...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 353
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka