Lämpliga träd att knapra på

Sv: Lämpliga träd att knapra på

:bow: tusen tack för svar! :bow:

lyckades hitta nästan ett helt (litet iof men ändå :D ) träd som blåst omkull i stormen... hehe nåt gott skulle det ändå komma ur det onda :p så nu är det söndersågat i mindre bitar så jag bara kan ta med ut till stallet så fort det börjar bli uppgnagt ;)
haha pållen kommer ju ha full lekstuga i boxen när jag är klar (boll med godis, grenar, fri tillgång på grovfoder, å lite till) :angel:
 
Sv: Lämpliga träd att knapra på

Gärna en tråd om huskurer!! :)
 
Sv: Lämpliga träd att knapra på

Ok, ok.. Ska försöka minnas att ta med mig boken hem från mamma en kväll. MVH Asmodeus.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: screen
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 736
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej Finns det nån som verkligen VET vart tornutskottet T13-T15 sitter på ryggraden ca ? Jag har försökt googla, leta i dom böckerna jag...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: Elo
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
815
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp