Läderstövlar

FT_ryttare

Trådstartare
Här ska köpas läderstövlar.
Men jag behöver er hjälp.
Ska ha svarta stövlar, inte mjuka o inte stenhårda men hellre stadga än för mjuka.
Har ett par Cavallo som jag hoppar i nu men vet inte vad de är för modell.

så nu är frågan vad ska man gå på för märke , blixtlås eller inte?
Vill inte ha snörning.
känns som jag vill lägga max 4000 på dom .

Bilder och info tack!

Sv: Läderstövlar

kollade upp dom o dom kommer bli alldeles för korta ..om jag nu fattade deras måttabell. långa smala ben ska de vara

König gör jättesnygga stövlar!! Dom har olika sorter med!:)

Minns jag rätt så kan man måttbeställa de. Flera här på Buke som beställt just dem för att alla andra är för korta och vida.

Kolla på dom som jag köpte! Finns bild i tråden "Ridstövlar". Finns med och utan snörning.

Jag har Mountain Horse i läder. Nypris ligger på 1500-2000 kr om jag inte minns fel. De är underbara att hoppa i! Ger stöd men ändå följsamma. Bra sula i gummi som inte är hal och dragkedja och lite resår bak. Kan varmt rekommendera! Enda minuset är väl att det sitter ett märke på utsidan skaftet, men jag har vant mig. Hade med ett par Cavallo innan, men de är inte alls i närheten lika sköna och bra som dessa! :love:

Bild är här:

1599097.jpg

PS. Har med långa smala ben och svårt att hitta stövlar som sitter snyggt... DS.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 482
Senast: valy
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 441
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka