Laddare usb-c för dator

MiaMia

Trådstartare
Vilken kapacitet bör man ha på en sådan?
För att den ska vara medelmåttigt bra. Inte onödigt dyr, men inte superseg.
 
Jag har en på 60w och en på 65w. Oklart om det är all info du behöver. Laddar helt okej, laddar man telefonen på samma så snabbladdar den.
 
Jag har en på 60w och en på 65w. Oklart om det är all info du behöver. Laddar helt okej, laddar man telefonen på samma så snabbladdar den.
Det säger mig att det i alla fall är helt fel att köpa den som är på 20w.
65 verkar vara en rätt vanlig storlek, så det är nog det jag ska titta på.
Men :arghh:. Jag får nog fortfarande vänta på att de förhoppningsvis ska sjunka i pris.
 
Det säger mig att det i alla fall är helt fel att köpa den som är på 20w.
65 verkar vara en rätt vanlig storlek, så det är nog det jag ska titta på.
Men :arghh:. Jag får nog fortfarande vänta på att de förhoppningsvis ska sjunka i pris.
Tyvärr får du nog göra det. Jag har testat ladda med lägre w och då fick jag problem med batteriet. Dvs datorn sa att det var laddad men det var den inte.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
480
Senast: Svartkatt
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
264
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
914
Senast: Cattis_E
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 151
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp