Ladda upp och ladda ned?

S

Spider84

Har min hemsida på tripodnet och det är rätt mycket reklam och har fått tipset om att flytta den till t35.com och det gjorde jag, men innan jag hunnit få upp hela sidan (lite bilder saknades) så hade alt försvunnit från den servern och jag orkade inte sätta mig och göra om det.

Det måste väl ändå finnas ett enklare och framförallt snabbare sätt att ladda ned sidan från tripodnet till datorn för att sedan ladda upp den till t35.com?

Sidorna hade jag väl överlevt att ladda ned och upp en och en, men alla jäkla bilder!!!! de tar ju några dagar innan jag skulle få upp dem och så kul är det inte. :crazy:

Någon som har några tips?

Jag har ju "konto" hos t35.com så det är ju inga problem.

Jasså du gillar inte heller reklamen där?!?
:crazy:
Jag har ingen aning. Själv gjorde jag en ny sida och skippade den gamla.

:D :rofl: :D

Har du t35?

Hur fasiken ändrar man i kodningen på en sida där?

På tripod så kunde man ju trycka på ändra så kom kodningen upp och man kunde skriva om och spara den, men inne på t35 kan jag inte hitta något sånt. Att behöva ladda ned för att fixa sidan är ju inte speciellt kul... :crazy:

Nej jag har en sida som tillhandahålls av ett privat web företag. Svindyr sida egentligen men jag har fått den gratis.
*svågerpolitik* :D
Jag lyfter bara telefonluren och ringer web mastern om jag får problem så ordnar han det.
Sorry att jag inte kan vara till hjälp för dej.

Lycka till.

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 500
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
437
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 212
M
IT & mobiler För ett par år sedan gjorde jag en enkel hemsida till mina föräldrar och nu påstår de att det är för lite trafik på sidan med "bara" 108...
Svar
10
· Visningar
1 306
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama