ladda ner..

*star

Trådstartare
uhm..kanske lite konstig fråga men är det nån som vet hur man laddar ner tex spel till xbox?
 
Sv: ladda ner..

Har du laddat hem dc++ annars gör du det och fyll sedan i det som ska ifyllas (anv.namn och sånt typ samt vad du ska dela). Gå in på public hubs, då får du upp en lista med olika hubbar och då kan du dubbelklicka på några olika (vissa har en gräns på hur mycket man måste dela och den kan vara ganska hög men det finns hubbar där man inte behöver dela så mycket också det är bara att prova sig fram). Och sen söker du (tryck på förstoringsglaset) efter det du vill ha. Hoppas det går bättre nu ;) .
 
Sv: ladda ner..

Nope! inte en chans att de kommer på dig!

om du nu inte tänkrsälja sakerna i dagstidningen ;)
 
Sv: ladda ner..

Vågar du starta en sån här tråd? :D
Tänk på alla moraltanter som springer omkring i forumen och är beredda att hytta med pekfingret.. ;)
 
Sv: ladda ner..

Jag var ironisk i mitt inlägg, om du inte märkte det :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
126
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 339
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp