Ladda ner musik

Ajda

Trådstartare
Vart laddar ni ner eran musik från på internet?

Själv kör jag med imesh men det är inget idare, funderar på att byta programnu. Men till vilket? Kazaa är ju så virusspridande.. Och dc++ hittar jag inte själva "downloaden" till.

Sv: Ladda ner musik

Nej jag hittar det inte. När jag går in på sidan du gav mig hänvisar dom till www.dcpluplus sourgefo.. bla blaa. När jag komme rin på den sidan går jag in på download, men det finns inget där!?

nej, jag ser inte vart det står att jag ska klicka för att ladda enr det. Det står ju bara hur jag ska göra när jag väl laddat ner det.

1. Installation

Det första du måste göra för att komma igång med DC++ är att ladda ner senaste versionen av programmet, den hittas på http://dcplusplus.sourceforge.net/.
Installera den på ett lämpligt ställe och starta sedan programmet.

Det första du nu ska göra är att öppna inställningarna och följa instruktionerna i posterna nedan.

Nu då? ;)

Hmm.. min dator är körp rent ut sagt. laddade ner dc++ men det funkade inte. jag skrev tex svril lavigne och tryckte på search. ingenting hände.

Delar du ut nått då? Du kan inte ladda hem utan att ladda ut. Du måste komma in på en "hub" för att kunna dela ut och ladda ner.

Liknande trådar

Äldre Jag har totalt hjärnsläpp nu. Brukar alltid ladda ner musik som jag gör ringsignaler av, men nu är det stopp i huvet. Jag minns inte hur...
Svar
10
· Visningar
678
Relationer Vänner och ett socialt liv mår vi ju alla bättre av, men kanske möjligtvis på lite olika sätt beroende på vem vi är tänker jag. Jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 135
Senast: Efwa
·
IT & mobiler Ni som surfar mycket via mobilen, hur många GB gör ni av med på en månad? Har funderingar på att byta abonnemang och har i dagsläget...
Svar
13
· Visningar
821
Senast: Angel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka