Läckande juver

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ronjabus
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
R

ronjabus

Mitt sto har 2,5 v kvar till beräknad fölning, I dag när jag stod o borstade henne så började det läcka från hennes båda juver. Droppade rätt mycket. Är det normalt? Hmm kan det vara på gång tro?

Sv: Läckande juver

det kan absolut vara på gång! Skulle vaka from nu, det är ju inte ovanligt att dom kommer lite tidigare...sen kan dom ju oxå stå och läcka en vecka 10dgr innan...Men jag skulle inte chansa...

Jag skulle få puls nu. Mina har fölat inom några timmar om juvret har börjat läcka...

..men de är ju olika.

det är samma med mina!!! Har dom läckt på fm/em så har dom fölat kväll/natt samma dygn...

Min läckte i en vecka innan hon fölade den här gången. Förra gången läckte hon inget alls (första gången).

Vad olika det kan vara :-) Det blev ingen fölning i natt i alla fall...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Mitt sto är på dygn 297 och har idag börjat läcka mjölk, den är vit men relativt genomskinlig. När jag hade en droppe på fingret så...
Svar
5
· Visningar
1 118
Hästvård För tre dagar sedan fick ett sto i vårt stall ett gulligt stoföl. Problemet är att stoet vaktar fölet extremt med utfall mot alla som...
Svar
1
· Visningar
416
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 862
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 886
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka