L

Livmalin

Hej!
Sitter och skriver om en ponnyryttare som tävlar i dressyr, själv tävlade jag under 90talet men undrar nu lite om vad tävlingsprogrammen kallas i talspråk idag: Vad kallar man LA:P1 och hur säger man om lagprogrammet för ponnyallsvenskan 03 - eller vad det nu heter- när jag höll på kallades det programmet "lag 90" så det jag undrar är om det finns något motsvarande uttryck idag. Hoppas att någon förstår min mycket tillkrånglade fråga...

Sv: La:p1?

LA:P1 är vad jag tror (tävlar inte själv detta men har hört) Lätt A Ponny 1, Eller rätt o slätt P1:an xD

Sv: La:p1?

P-1:an kallas programmet i vårt stall. Visserligen bara en ryttare som rider på den nivån, och så många andra träffar jag ju inte...;)

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 068
Senast: fejko
·
Dressyr Hej alla! Tänkte starta en tråd om bohuscupen 2017 för de som tävlar dressyr på storhäst. I år ska min lilla klubb fått ihop totalt 2...
Svar
0
· Visningar
923
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 933
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Hej, jag är ny här så jag vet inte riktigt hur detta funkar. Jag får prova mig fram!:) Jag heter Jennifer och hundar har alltid varit...
2
Svar
28
· Visningar
3 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka