Kvinna plågade sin ponny

Sv: Kvinna plågade sin ponny

Och binda ponnyn vid ett träd om den skulle vara aggresiv hjälper?
Tycker det var ett för snålt straff.

Man kan inte vara riktigt frisk i huvudet om man tror att man löser sånt genom att binda den stackars ponnyn vid ett jävla träd. :mad:

Det känns som att taktiken öga-för-öga och tand-för-tand med fördel hade kunnat tillämpas här. Låt kvinnan slippa betala de dryga, nästan omänskligt höga böterna på 3900 kronor (jag vet, det är en hart när oöverstiglig summa) och fjättra henne i stället vid det där förbenade trädet i skogen några dygn. Hon verkar ju vara ganska aggressiv mot andra arter.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (ÖP) En av delägarna i Frösö Zoo, Inger Netterström, storsatsar på ny ridanläggning för dressyr- och hopphästar på Frösön...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Vet inte vad jag vill, är bara så jävla förbannad nu. Jag har vetat att Sverige är helt värdelösa när det gäller att straffa... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 861
Senast: BIMM
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (ÖP) Känslan av äventyrsfilm är påtaglig. Klapprande hovar, dramatisk musik och en ryttare som i full karriär skjuter med sin pilbåge...
Svar
0
· Visningar
742
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (ÖP) Den 53-åriga kvinnliga polisen kommer förmodligen att skiljas från sin tjänst, om hon fälls vid den rättegång som hölls i går. Det...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka