gylle
Trådstartare
Satt och skulle beställa en extra antenn till mottagaren på mina trådlösa kamror, har alltid problem just med fölstallet då det är öppnat upp i nock och klätt med plåt invändigt vilket gör att det blir mkt störningar trots att jag har kamror med rejäl förstärkare som normalt klarar långa avstånd.
Skulle bara kolla vad jag hade för kontakt och greppade kameran som stod närmast men började då fundera.
Det är framförallt i en box där kameran inte kan monteras nere vid fönstret som jag har problem i, då slog mig tanken kan man sätta i en förlängningssladd i antennuttaget på kameran och dra kamerans egen antenn över stallgången ner i fönster mot gården ?
Denna kamera är det, antennen är alltså löstagbar, kan det funka ?
Skulle bara kolla vad jag hade för kontakt och greppade kameran som stod närmast men började då fundera.
Det är framförallt i en box där kameran inte kan monteras nere vid fönstret som jag har problem i, då slog mig tanken kan man sätta i en förlängningssladd i antennuttaget på kameran och dra kamerans egen antenn över stallgången ner i fönster mot gården ?
Denna kamera är det, antennen är alltså löstagbar, kan det funka ?