Venus_in_Furs
Trådstartare
Ser att många klubbar börjat med detta inför tävlingssäsongen, kul! Är tanken med dessa att de endast är till för ryttare som är a-klassade och tror sig kunna kvala till SM på tävlingen eller kan de även vara för de som tävlar för första gången och vill försöka kvala upp sig från C eller B-klass? Gillar upplägget att bara åka iväg över en dag eller kväll men är osäker om det skulle bli för hög nivå för mig och min häst. Hon är bara tävlad på inofficiella tävlingar och har legat mellan 4,5-6. Men som sagt, aldrig startat en "vanlig tävling". Skulle denna form av tävlingsdag ändå kunna passa oss?
Jag har fått för mig att det aldrig finns c-klass i F1, stämmer det? Så vi skulle isåfall anmäla oss till b-klass i F1 och c-klass i T1 exempelvis?
Kan ju såklart fråga tävlingsledaren för resp. tävling också men ville bara höra mig för vad ni här tror.
Jag har fått för mig att det aldrig finns c-klass i F1, stämmer det? Så vi skulle isåfall anmäla oss till b-klass i F1 och c-klass i T1 exempelvis?
Kan ju såklart fråga tävlingsledaren för resp. tävling också men ville bara höra mig för vad ni här tror.