Kvalregler och hunting?

Sv: Kvalregler och hunting?

Hunting tas bort helt och hållet from i år. Ersätts med "förenklad fälttävlan" läs mer i nya TR

Mja, på planeringen finns det mycket som inte finns längre.... som t.ex msvB och msvA :angel:

Spännande att se om skräck:eek:huntingen, dvs Falsterbo Hunting, finns kvar nästa år då

Kan fortfarande se framför mig Svanlund intervjua en av våra bästa hoppryttare -Är det inte farligt då...med full fart på fasta hinder? -Nää, hi hi hi, det är ju bara 1.20 det hoppar de så lätt så! :eek:
-Har du tränat nåt före?-Ja, jag åkte hem till xx och han hade nåt vattenhinder brevid ridbanan och det gick bra så.....

Joo, falsterbos hunting är väl inte direkt något att sträva efter men för mig som har banhoppningsskräck så var örebros 70cm klasser perfekta för självförtroendet.
Nu lutar det mer och mer åt att jag skiter i fälttävlan och lägger krutet på dressyr istället. FT börjar bli alldeles för krångligt......

Fasta hinder kan man ju roa sig med på träning istället!

Spännande att se om skräck:eek:huntingen, dvs Falsterbo Hunting, finns kvar nästa år då
..

mm och med tanke på att Vinslöv fick hårt nej till en specialhunting med bla Tobbe G på ponny-sm så kan det inte bli ngt i Falsterbo.
väl...?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora Enso Riksmästerskap i fälttävlan 2024!
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 887
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar