Kvalitet på Alequi?

Jeps

Trådstartare
:)Någon som har ett träns från Alequi och kan säga något om kvaliteten på dem? Hur är de i storlek? Är efter ett träns med det nackstycket och priset var tilltalade.

Har inget själv men har hört att de ska vara bra av andra som har. Har schabrak därifrån som är väldigt fina i kvaliteten, men det säger ju inte så mycket om tränsen. ;)

Jag har ett kandar från Alequi och är jättenöjd. Har inte haft det jättelänge men har ett par tyglar till ett vanligt träns som jag har använt i ett par år och de är mjuka och smidiga, syns inte att de är använda knappt.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
30 247
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
Utrustning Är det någon som har Hööks meshkavaj Jamilla? Hur är den i kvalitet? Sann i storleken? Hur ser den ut i verkligheten?
Svar
5
· Visningar
504
Senast: ascha
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring