Kvalitet på Alequi?

Jeps

Trådstartare
:)Någon som har ett träns från Alequi och kan säga något om kvaliteten på dem? Hur är de i storlek? Är efter ett träns med det nackstycket och priset var tilltalade.

Har inget själv men har hört att de ska vara bra av andra som har. Har schabrak därifrån som är väldigt fina i kvaliteten, men det säger ju inte så mycket om tränsen. ;)

Jag har ett kandar från Alequi och är jättenöjd. Har inte haft det jättelänge men har ett par tyglar till ett vanligt träns som jag har använt i ett par år och de är mjuka och smidiga, syns inte att de är använda knappt.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har Hööks meshkavaj Jamilla? Hur är den i kvalitet? Sann i storleken? Hur ser den ut i verkligheten?
Svar
5
· Visningar
481
Senast: ascha
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
352
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka