Kvalificerad dubbelgul PRE-hingst?

Sv: Kvalificerad dubbelgul PRE-hingst?

Om jag nu inte är helt ute och cyklar så tror jag inte där finns någon på semin!
PRE hingstarna får inte betäcka på semin (finns tråd om detta)
och sedan är inte gula så vanligt då denna färgen blev godtjänd ganska nyligen.

Men kolla om de vet mer i den spanska tråden på gnägg.

http://peralta-horses.blogspot.com/2010/06/ruisenor-ap-la-yegua-del-hierro-de.html
kolla där dom kanske har något :) Dom ser ut som om dom färgavlar i alla fall
ska kika vidare och se om jag hittar något, Nyfiken är det ett PRE sto du ska ha det till ?
Tesora

Tack :bow: Är inte alls bevandrad i PRE-världen. Ja, det är till ett PRE-sto. Inte mitt dock :p
Vet att dom inte är vanliga, men hoppas hitta nån ändå eftersom dom ju finns.

Dte finns nog en hel del av dom i spanien :-) Som sagt ska leta mer ! Är stoet fux eller?

Tesora

Nej, brunt. Men jag tror gult i alla former är intressant. Om hingsten är rätt vill säga, inte bara färgen som är viktig förstås :)

Liknande trådar

Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 979
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 762
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka