Kuskar i skåne-Ängelholmstrakterna

Sv: Kuskar i skåne-Ängelholmstrakterna

njaaa... men Åstorp ligger bara ett par mil från Ä-holm...

Nämen oj! Det var en lång flytt!?!:o :)
Förslöv känner jag inte till så väl dock, vet på ett ungefär var det ligger!

Det finns bra tränare i Åstorp! Självaste Ann-Christine Arvidsson som håller träningar här varje måndagkväll! :D Vet inte om hon har privata träningar oxå kanske! Tränar inte för henne själv utan jag tränar privat för han som har hand om inkörningsbiten på klubben!

Gå in på www.astorprf.nu å sen in under Körkommittén så står där telefonnr. å sånt! :)

Annars är du hjärtligt välkommen att bara titta in en måndagkväll-dom håller igång från ca kl 18 på kvällen å slutar när siste man tränat klart, runt kl 21 (senare nu när det blir sommar)!
Det är ett jättehärligt gäng, i alla åldrar, som brukar samlas å snacka (en massa) skit när de tränat klart, å så då vi som bara går ner för nöjes skull å sitter i "expertrådet" på läktaren! :angel: :D
ALLTID mycket trevligt och oftast någon som har nått gott att fika på med sig! :banana:

När går er flytt till södern?

//Camilla

Nämen oj! Det var en lång flytt!?!:o :)
Förslöv känner jag inte till så väl dock, vet på ett ungefär var det ligger!

Det finns bra tränare i Åstorp! Självaste Ann-Christine Arvidsson som håller träningar här varje måndagkväll! :D Vet inte om hon har privata träningar oxå kanske! Tränar inte för henne själv utan jag tränar privat för han som har hand om inkörningsbiten på klubben!

Gå in på www.astorprf.nu å sen in under Körkommittén så står där telefonnr. å sånt! :)

Annars är du hjärtligt välkommen att bara titta in en måndagkväll-dom håller igång från ca kl 18 på kvällen å slutar när siste man tränat klart, runt kl 21 (senare nu när det blir sommar)!
Det är ett jättehärligt gäng, i alla åldrar, som brukar samlas å snacka (en massa) skit när de tränat klart, å så då vi som bara går ner för nöjes skull å sitter i "expertrådet" på läktaren! :angel: :D
ALLTID mycket trevligt och oftast någon som har nått gott att fika på med sig! :banana:

När går er flytt till södern?

//Camilla

Undrar om det inte är hon som kommer ut till det stall jag ska stå i, tror hon hette så, hon har en skimmel hon kör med?
Ja de vore kul o titta på:) Står din häst där?
Inget bestämmt datum än men runt den 13-15 april. Vi ska bara vara där under min utbildning på 40 veckor sen bär det av hem igen till huvfudstaden, men jag ser framemot det hela, trots att det är jobbigt o sitta här uppe o försöka planera saker där nere när man inte har någon som helst koll. Men jag har fått mycket hjälp av en annan buke medlem som står i det stall jag fått plats i.
Du vet säkert vem en av dom som oxå är körmänniska i mitt blivande stall är, tror hon tränar för er förening.

E de Marie du menar, som har häst dit du ska flytta?? E hon med här på Buke???

Ann-Christine har en skimmel (Knut) som hon kör med ja, om det var henne du menade??! Hon är en av världens bästa ponnykuskar! :) Ska vara med i VM i sommar! :banana: Hejja hejja! :p

Min häst står på en gård som ligger knappa 100 meter från anläggningen. Det står inte några hästar alls vid ridhuset! De har bara gäststall för tävlingar å så.

Vi synes kanske i april då?!! :)

//Camilla

E de Marie du menar, som har häst dit du ska flytta?? E hon med här på Buke???

Ann-Christine har en skimmel (Knut) som hon kör med ja, om det var henne du menade??! Hon är en av världens bästa ponnykuskar! :) Ska vara med i VM i sommar! :banana: Hejja hejja! :p

Min häst står på en gård som ligger knappa 100 meter från anläggningen. Det står inte några hästar alls vid ridhuset! De har bara gäststall för tävlingar å så.

Vi synes kanske i april då?!! :)

//Camilla

Så heter hon ja. Vi kommer bli stallkamrater. Jag tror inte hon finns på buke.
Ja absolut ses vi. Ska bli intressant att uppleva skåne i hästvärlden.

Trevligt trevligt! :bump:
Känner inte Marie precis själv men det lilla jag har träffat henne så verkar hon kanontrevlig!!! :)

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Klinikveterinär på dagen. Och en framgångsrik kusk på kvällen. Det finns inga moln på Hanna Lähdekorpis himmel. – Jag har inte många...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: CaisaCax
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka