Nikki o Fabian
Trådstartare
Finns det några sådana här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
njaaa... men Åstorp ligger bara ett par mil från Ä-holm...
Nämen oj! Det var en lång flytt!?!
Förslöv känner jag inte till så väl dock, vet på ett ungefär var det ligger!
Det finns bra tränare i Åstorp! Självaste Ann-Christine Arvidsson som håller träningar här varje måndagkväll! Vet inte om hon har privata träningar oxå kanske! Tränar inte för henne själv utan jag tränar privat för han som har hand om inkörningsbiten på klubben!
Gå in på www.astorprf.nu å sen in under Körkommittén så står där telefonnr. å sånt!
Annars är du hjärtligt välkommen att bara titta in en måndagkväll-dom håller igång från ca kl 18 på kvällen å slutar när siste man tränat klart, runt kl 21 (senare nu när det blir sommar)!
Det är ett jättehärligt gäng, i alla åldrar, som brukar samlas å snacka (en massa) skit när de tränat klart, å så då vi som bara går ner för nöjes skull å sitter i "expertrådet" på läktaren!
ALLTID mycket trevligt och oftast någon som har nått gott att fika på med sig!
När går er flytt till södern?
//Camilla
E de Marie du menar, som har häst dit du ska flytta?? E hon med här på Buke???
Ann-Christine har en skimmel (Knut) som hon kör med ja, om det var henne du menade??! Hon är en av världens bästa ponnykuskar! Ska vara med i VM i sommar! Hejja hejja!
Min häst står på en gård som ligger knappa 100 meter från anläggningen. Det står inte några hästar alls vid ridhuset! De har bara gäststall för tävlingar å så.
Vi synes kanske i april då?!!
//Camilla
Trevligt trevligt!
Känner inte Marie precis själv men det lilla jag har träffat henne så verkar hon kanontrevlig!!!
Helsingborg här..