H

HanSomFlyger

Någon som har gått en kurs i NH ? Vad tog dom upp ? Hur länge varade den ? Hade du med egen häst ? Hur upplevde du dt ? Tacksam för svar

Sv: Kurs ?

Hej! Jag tog en kurs på ca 40min i NH av Lasse Johnsson. Var väl inte så jättegivande måste jag väl säga. Han verkade lite oengagerad, iallafall uppfattade jag det så. Jag hade hans häst och huvudövningen var att flytta hästen runt en för att visa dominans. jag har efter denna lektion läst en hel del nh-böcker och om jag ska vara ärlig så känndes det mer givande. Det vill jag verkligen rekommendera att göra. Men skulle tycka det skulle vara jättekul att ta någon heldagsclinic av någon duktig tränare som en extra hjälp på traven.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
529
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
619
Senast: WildHorse
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 658
Senast: jemeni
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar