Kungapokalen 2006

Sv: Kungapokalen 2006

Det var verkligen rätt häst som vann. Vart så glad när han vann! :)

Klart!!:banana: Med det motståndet o loppet han fick. Tveklöst bäst, den dagen i alla fall.:bow:

Oj va roligt att så många tyckte de va rätt häst! Tycker såklart jag oxå eftersom de är MIN passhäst! :love:

Helt klart rätt häst! :bump: höll tummarna för honom (och hade med honom på mitt 4 kr V75-system).
Grattis Maija! :bump:
Får man fråga hur han är i humöret å så? Känner nämligen en annan Rite on Line-are som är helt underbar!

Hej hej! Rite on Track är jätte snäll å trevlig å ha å göra med. Men som med alla andra hästar säger han till när de inte passar... KUNGEN! :love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Dramatiskt och känslosamt var bara förnamnet. Favoriten Holcombe Zet galopperade på upploppet. Vann Kungapokalen gjorde i stället Baron...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travaren Evartti har nu tjänat sammanlagt 1 156 145 euro i prispengar på sina lopp. Det är mer än den legendariska Viesker vann under...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
315
Senast: Unafraid
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar