Du får förklara för henne att om bukefalisterna inte får se tjockmagen så blir det uppror på buke.
Själv tycker hon nog att matte ska sluta fota tjockmagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får förklara för henne att om bukefalisterna inte får se tjockmagen så blir det uppror på buke.
Själv tycker hon nog att matte ska sluta fota tjockmagen
@Gnist: Räknas de som fullgångna nu? Har noll koll på hundar i det avseendet
Jag hade hellre fått ett nej än att en dag stå där med en hund som kräver mer än vad jag kan ge!Jag hatar att vänta på löp. Hatar!!!!
I dag har jag nekat en valpspekulant. Det har bara hänt två gånger innan. Anledning samma som innan, hunden kommer vilja ha mer än det som erbjuds. Jättetrevlig människa och säkert en jättebra hundägare....till en annan hund.
Det känns alltid lite tråkigt och elakt att säga nej.
Det är många som inte håller med om det tyvärr, och tar ett nej som en personlig förolämpning.Jag hade hellre fått ett nej än att en dag stå där med en hund som kräver mer än vad jag kan ge!
Eller som man en dag behöver omplacera för att det inte funkar (när den antagligen har nästlat sig in i hjärtat och är en del av familjen).
Vad tradigt.Det är många som inte håller med om det tyvärr, och tar ett nej som en personlig förolämpning.
Min tik är en feeder. Valparna får typ tre matskedar foder var, per dag. Dvs ingenting. Men de är FETA! Karla verkar fortfarande trycka i dem ren grädde. Hur gör man?
Alltså Nate, Daud och Rost är fortfarande formade som treveckorsvalpar, men väger nu drygt 3.6 kilo...
Du behöver nog inte oroa dig, Karla är ju erfaren o kommer tids nog att avvänja dem. I takt med att de växer o blir mer rörliga kommer valphullet att försvinna.Alltså Nate, Daud och Rost är fortfarande formade som treveckorsvalpar, men väger nu drygt 3.6 kilo...
Hur gör man?
Är det okej att de är små tjockisar alltså?Gör vad?
Är det okej att de är små tjockisar alltså?
Hahaha, 3 av mina är lika breda som högaÄr det okej att de är små tjockisar alltså?
@Voff , känner du pressen?Just nu finns det tre trådar med valpbilder. Men valparna växer som sjutton (några är flera veckor gamla redan) och dagen då de ska flytta hemifrån (och lämna bukes bildtrådar?) närmar sig med stormsteg. Vem ser till återväxten och fyller bukes behov av valpbilder när de tre kullarna har flyttat hemifrån? Någon måste ta ansvar för detta behov.