Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer!Dom är förvånansvärt korta i käften och väldigt ogröna @Migo men helt fantastiskt bedårande! Grattis!
Alla mår fint idag med
Jag kan inte sluta titta på dem!
... med små rosa trampdynor.Småfötter
Jag brukar få skicka bilder till mig själv i Whatsapp för att kunna lägga upp dem på Instagram när jag fotar med systemkameran (redigerar i snapseed). Whatsapp omvandlar tydligen filerna så de blir rätt, kanske funkar även med film?Åh, filmade lite med systemkameran, men det filformatet går inte att ladda upp på instagram
RAWbilder redigerar jag i Lightroom, men filmerna orkar nog inte min lilla laptop jobba med. I värsta fall får jag ladda upp dem på youtube över natten (tar flera timmar pga dålig uppkoppling).Jag brukar få skicka bilder till mig själv i Whatsapp för att kunna lägga upp dem på Instagram när jag fotar med systemkameran (redigerar i snapseed). Whatsapp omvandlar tydligen filerna så de blir rätt, kanske funkar även med film?
Har skickat ut en handfull tråkiga mail till valpköpare som tingat tikvalp Är så glad att det iaf blev två, de kommer hamna i hem precis i närheten och jag kommer att ha kvar avelsrätten på minst en av dem, men hade gärna fått en tik till att skicka till en vän som bokat sen länge...
Nästa steg nu blir att börja kika på alla som står på listan för hanvalp. Fyra är klara, men jag måste fundera på hur jag ska välja hem till till de andra tre. Kanske spara nån mer och träna upp och sälja som unghund?
Japp, precis!Grattis! Har inte hängt med, hur många blev det?
Sju hanar o två tikar, eller?