Sv: Kul Spel

Åh fy fan. :eek:
Hjärtklappning fortfarande! Haha det vågar jag inte göra igen!
 
Sv: Kul Spel

AAAAAAAAAAAAAAAAH
visa inte såna där spel igen.. höll ju på at dö fan:rofl:
kom till nivå 3
 
Sv: Kul Spel

Japp nu vaknade jag! :crazy:

Men jag var lite inne på att det skulle skrämmas för dom skrev att man skulle ha ljudet på. Blev ändå skiträdd (Level 3 sista kröken)

:rofl: :D :rofl:
 
Sv: Kul Spel

ÅÅÅÅ faaan vad rädd jag vart, skakar i hela kroppen, trodde bara att det var laburinterna först, sen bah kom den där läskiga människan :eek: inte göra om sånt :mad:
 
Sv: Kul Spel

Gud vad rädd jag blev, jag ryser ännu!!!!!!!! Nu vaknade jag i alla fall, dags att göra något klokt nu. Tack!
 
Sv: Kul Spel

Fan va rädd jag blev. Det var inte nå kul spel
 
Sv: Kul Spel

F***n
Vad jag hoppade högt!!
Jag klarade mig till nivå3... Sen ja, vågade jag mig inte på det igen...!
Blir det läskigare sen...
 
Sv: Kul Spel

Är spelet gjort så eller är det bara jag? Jag kunde inte dö förrän level 3, ja jag försökte med flit. Det började bara om om man nuddar väggarna innan den smala delen på level 3 :D
 
Sv: Kul Spel

Shit, va rädd ja blev!!!:eek:
Skrek som en liten gris, så föräldrarna undrar nog va ja pysslar me.. :crazy: :smirk:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 009
Senast: Sassy
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: sjoberga
·
Hemmet Vårt hus är litet - VÄLDIGT litet. För det mesta är jag fullt nöjd. Mindre utrymme att städa :D ! Men drömmen har väckts om att lägga...
2
Svar
21
· Visningar
1 711
Senast: bettysmatte
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
951
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp