Hätskheten??
Jaha, så ni vill ha ett Förlåt!!?
Ah, ni är arga på SK men inte på veterinären....? Fast han ändrat sin historia?
Patetiskt!
SK säger ju att hon ej fått information om vad som gjorts. Veterinären har ändrat sin story. Vem som har rätt kanske vi aldrig får veta men man kan ej döma om man ej vet.
Jag vet ej vem som har rätt men jag dömer ej heller förren jag vet.
Jag vet bara att det inte är troligt att hon med flit beskyller en veterinär för att ha gjort fel o förstör dennes karriär utan att ha belägg för det.
Tar med detta igen o avslutar härmed debatten med att inse att ni verkligen är blodtörstiga idioter som ej bryr sig om sanningen innan ni uttalar er.
Tyvärr verkar ingen av Er ha läst något av vad som sagts i domar mm. Vare sig några vitaminer eller kortison har injicerats i några bakknän eller leder. Vitaminsprutorna injicerades i halsen och för denna typ av behandling är det 96 timmars karens. Denna karenstid höll Sofia innan hon började tävla. Så sluta upp med anklagelserna om karenstider. Vad gäller behandlingen i bakbenet så det enda som är helt klart är att veterinären i journalen skrivit behandling med ett natureget preparat som överhuvudtaget ej finns på några förbudsregler och därför också har 96 timmars karens. Han har i senare skrivelser ändrat sig att han injecerat ett annat medel (vilken trovärdighet har den veterinären). Försök att läsa igenom sakförhållandena innan ni beskyller någon.