kronisk inflammation?

Shenzi

Trådstartare
Jag gjorde en tråd för en tid sen om att min nordsvensk blivit trött och hängig efter erlichiabehandling. Han var klockren i två månader efter behandling men så blev han halt och stel igen så jag ringde veterinär som tog blodprov. Jag trodde att han fått tillbaka erlichiosen, men så var inte fallet när svaret på blodprovet kom. Erlichiaprovet visade ingenting, men provet på röda/vita blodkroppar visar en kronisk inflammation. Nu ska prover tas för levet osv, men jag kan inte sluta gråta. Jag behöver verkligen alla tankar om kroniska inflammationer jag kan få. Kommer han gå att använda i framtiden? Finns behandling, hur funkar det? Eller är hans användbarhet slut här? Snälla ge mig tankar och råd!

/ledsen :(:cry:

Sv: kronisk inflammation?

försök att inte klumpa ihop din oro, ta en dag i taget,håller tummarna:bow::bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 516
Senast: Ela
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 977
Senast: kryddelydd
·
Hästvård Min lilla ponny som just fyllde tre år har varit hängig länge nu. Blodprover har visat lågt Hb samt skeva värden i övrigt. Haft en annan...
2
Svar
20
· Visningar
3 960
Senast: Madick
·
Hundhälsa Jag är så jävla ledsen :cry: hemkommen från veterinären då jag bokat tid för hältutredning på "gammel"hunden då haft många symtom på...
Svar
15
· Visningar
4 074
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka