Lite bizarr rysk reklam (I) för att män ska ta värvning.
Farfar, du behöver inte sälja din Lada:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tragiskt, vad ledsen jag blir i hjärtatLite bizarr rysk reklam (I) för att män ska ta värvning.
Härligt att se.Det är tveksamt vilket stöd Zelensky och Ukraina egentligen har i det politiska USA.
Pricken över i att han gav henne en telefon han stulit i Ukraina som avslutning.Lite bizarr rysk reklam (II) för att män ska ta värvning.
Åh Pappa, Tack för iPhonen!!
Hahaha och vi snackar om inhuman invasion? När det är våra gemensamma toaletter som är inhumana!
Ja problemet är definitivt inte fabriken som inte betalar sina arbetare ...Lite bizarr rysk reklam (II) för att män ska ta värvning.
Åh Pappa, Tack för iPhonen!!
Håller helt med! Och när kriget är slut ska Ryssland betala krigsskadestånd till Ukraina precis som Tyskland fick göra så att de gick på knäna efter kriget trots att även Tyskland var sönderbombat och bankrutt -och deras ledare ska utlämnas till krigstribunal och inte sitta kvar som om inget hade hänt. Det vore det enda rättvisa men det kan vi nog bara drömma om att det händer.Jag håller helt med dig i ditt slutstycke! Jag tycker att nu måste väst hjälpa Ukraina ännu mer. Ryssland har gått över så många gränser att nu får det vara nog! Hårt och skoningslöst måste vi slå till mot Ryssland så de åker ut ur Ukraina och så att de lägger ner de där planerna!
Den där har jag kommit halvvägs på på en annan plattform. Alltså snacka om att de framställer ryssarnas liv som extremt tragiskt. Gå ut i krig så du kan köa en mobiltelefon åt din dotter. Gå ut i krig för du har tråkigt på jobbet och gör samma sak varje dag och så hinner du inte träffa dina barn osv osv osv. A
De här senaste "reklamvideorna" är ju helt fantastiska;
Armen är livet? Är det inte snarare en köttkvarn och död?
Hur många tror du vill gå ut som frivilliga,Armen är livet? Är det inte snarare en köttkvarn och död?
Är det här med att saker kostar sammanlagt mer pengar när de håller på längre ett för avancerat koncept för honom att begripa? Retorisk fråga, såklart.Om nån undrar över tidigare presidents klan, och om de har några eventuella band mot Ryssland:
Fast hur väl funkar reklamen med bakgrund av all kistor som kommer hem, all information som syns även i Ryssland om usel utrustning och Putlers möte med "soldatmödrarna" där han satt och hånlog och sa att alla dör vi någon gång när vår tid är inne så är den och massor av ryssar dör i trafikolyckor och av Vodka.Hur många tror du vill gå ut som frivilliga,
om du i annonsen beskriver det du ska gå ut till som köttkvarn och död?
Jag killgissar att reklamen som den ser ut nu ger en bättre fart på mobiliseringskontoren.