Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DNA?Jag undrar hur många kopior det finns.
och sen undrar jag hur man ska avgöra att man fått rätt snubbe om man griper honom och skickar honom till Haag
Känns lite som under WWII, många i USA som stödde Hitler och/eller tyckte de inte skulle lägga sig i innan Pearl Harbor. Undrar var världen varit idag om Japan aldrig anfallit USA, men när jag tittar historiskt så förstår jag lite varför Japan valde det alternativet istället för Hitlers kniptångsmanöver pga många gamla oförrätter.Vi får hoppas att kriget är slut innan det blir presidentval i USA 2024. Vinner DeSantis/Trump då ligger resten av världen, särskilt Ukraina pyrt till. Motståndet mot att USA stödjer Ukraina växer sig allt starkare bland vissa falanger hos republikanerna, ffa då alt-högern.
Fast vad ska det jämföras mot?
Har han inte en dotter i GB eller EU?Fast vad ska det jämföras mot?
Tror det men lämnar hon frivilligt prov? Kan man tvinga henne att lämna?Har han inte en dotter i GB eller EU?
Ingen aning, men handlar det om krigsförbrytelser så har hon kanske inget val?Tror det men lämnar hon frivilligt prov? Kan man tvinga henne att lämna?
Vi får hoppasIngen aning, men handlar det om krigsförbrytelser så har hon kanske inget val?
Tuff tantEn rysk tant på 92 år tömmer hjärtat.
(vet inte om detta är spelat in i Ryssland, eller om hon bara är en ryska.)
Är det där från övningen som handlade om att korsa vatten där flera dog?
Har faktiskt ingen aning om var, när och varför filmsnutten spelades in.Är det där från övningen som handlade om att korsa vatten där flera dog?
Han hålla sig nästan krampaktigt om stolen. Det stämmer säkert som folk spekulerar att Putin är sjuk (ja, inte bara i huvudet utan även fysiskt).Xi och Putin har nu träffats.
Rysk TV har publicerat det här klippet.
Förundras över Putins kroppsspråk, och betänk hur det ska ha sett ut på den film som är bortklippt, om det nu är det här Ryssland vill visa upp för världen.
Jag gjorde samma analys och kom då att tänka på den övningen. Minns inte exakt när den skedde men det var ganska nyligen.Har faktiskt ingen aning om var, när och varför filmsnutten spelades in.
Men den är fantastiskt rolig, med avseende på hur klumpigt fordonet framförs och luckan hanteras. Gubben i hålet kan ju inte vara glad och nöjd när vattnet plötsligt strömmar över honom.
Fantastiskt rolig, fram till det ögonblick man inser att folk kanske håller på att dö därinne när filmen klipps, samtidigt som 'vindrutan' vikits ned av istäcket, ned över luckan så att den förmodligen inte går att öppna inifrån - medan fordonet tänker forsätta att arbeta sig ned under isen.
Klippet består säkert i att människan med kameran kastas eller hoppar överbord, då isen blandar sig in i de som finns ovanpå fordonet.
Han ser nästan ut som en strykrädd hund.Xi och Putin har nu träffats.
Rysk TV har publicerat det här klippet.
Förundras över Putins kroppsspråk, och betänk hur det ska ha sett ut på den film som är bortklippt, om det nu är det här Ryssland vill visa upp för världen.
Ja, han är fullt medveten om attHan ser nästan ut som en strykrädd hund.
Ju svagare Ryssland blir ju starkare blir Kina eftersom de då kan diktera villkoren. Man ser verkligen styrkeförhållandena mellan presidenterna i deras kroppsspråk.Ja, han är fullt medveten om att
a) Kina är nu hans enda chans, och
b) det kommer både göra ont och kosta.
Visa bifogad fil 114844