Kreles-spel =D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kreles-spel =D

Svar till alla.

Ja, jag har gjort det själv :D, i Flash.

Håller med, det är extremt enformigt efter ett tag, men jag ska bygga lite till och se om jag kan få till det så han kan få lite extra krafter och springa fortare ibland eller så :bump:

Det beror ju på vad du tar för grejjer som åker runt. Tar du bara halm går det sakta ;) Prova äpplet istället :angel:

Hur gör man för att den där grejen ska bli stor igen? :confused: :D

Bugg i systemet... Det är meningen att den ska bli stor när man fångar en hästsko med öppning neråt, men det vill inte fungera :(
Har inte flash hemma heller, så det får vänta till efter helgen :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
540
Senast: AlinaT
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 028
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar