Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört talas om, trodde det var injektioner?Kollar på dr Pol på Nat Geo. Det kom in en hund som fått i sig människomedicin och för att den skulle kräkas satte veterinären ett piller under ögonlocket på hunden.
Nån som varit med om det? Gör man så i Sverige?
Det finns ögondroppar som framkallar kräkningKollar på dr Pol på Nat Geo. Det kom in en hund som fått i sig människomedicin och för att den skulle kräkas satte veterinären ett piller under ögonlocket på hunden.
Det fanns Apomorfin i tablettform förut som man kunde lägga under nedre ögonlocket så att det togs upp av slemhinnan. Blev dock väldigt irriterat i slemhinnan/ögat efteråt har jag förstått.Kollar på dr Pol på Nat Geo. Det kom in en hund som fått i sig människomedicin och för att den skulle kräkas satte veterinären ett piller under ögonlocket på hunden.
Fungerar mycket bra tycker jag! Man slipper stickHar för mig det nyligen (?) registrerats, här i Sverige, ögondroppar för att framkalla kräkning hos hund.