Centaur
Trådstartare
Senaste veckan har jag haft väldigt kraftig huvudvärk och jag förstår inte varför. Ligger främst bakom höger öga/höger sida av huvudet. Det känns som huvudet ska explodera och jag vill trycka handen mot pannan. Jag har i många år haft svår spänningshuvudvärk och migrän, men det har blivit bättre av botoxbehandling. Detta känns inte riktigt som samma smärta jag brukade ha innan botox heller.
Jag har inte gjort något särskilt som att slå i huvudet ed, tar mediciner men ingen som är ny. Det enda jag kan tänka mig är att det har att göra med att det är extrema mängder pollen ute, men jag tar allergimedicin och är inte snuvig. Kliar och är röd i ögonen men inga andra allergisymptom. Jag vet ju att allergi kan ge huvudvärk, men kan man få så stark huvudvärk trots att man tar allergimedicin?
Jag har inte gjort något särskilt som att slå i huvudet ed, tar mediciner men ingen som är ny. Det enda jag kan tänka mig är att det har att göra med att det är extrema mängder pollen ute, men jag tar allergimedicin och är inte snuvig. Kliar och är röd i ögonen men inga andra allergisymptom. Jag vet ju att allergi kan ge huvudvärk, men kan man få så stark huvudvärk trots att man tar allergimedicin?