Krafft Lusern Hackad StrÅ

Smallgot

Trådstartare
Tyvärr har höet blivit ganska dåligt i det stallet där jag har min häst, och jag tror tyvärr att inget kommer göras åt det. Därför funderar jag på att börja fodra min ponny med krafft lusern hackad strå, åtminstone som komplettering till höet, eller tills jag får tag på annat hö. Nu till min fråga, vad kostar en säck egentligen?

MVH/Smallgot

Sv: Krafft Lusern Hackad StrÅ

Jag betalar 125 kr för 25 kg på Granngården i Örebro. Kommer dock antagligen börja åtminstone delvis med pelleterad lusern som det ser ut. Men det blir nog den som Hippo Foder har, kommer undan lite billigare då tror jag, runt 100 kr säcken.

Liknande trådar

Foder & Strö Min snart ettåriga halvblodshingst ser lite tunn ut. Inte mager men ranglig som ettåringar i allmänhet, men lite för skralig för min...
Svar
9
· Visningar
1 276
Senast: MissOnly
·
Foder & Strö Hej! Vår ponny står i sjukhage och kommer troligen göra så hela sommaren tyvärr. Samtidigt har vår leverantör av hösilage (gemensamt...
Svar
11
· Visningar
1 953
Senast: Jeslin
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 359
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 543
Senast: Irival
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025