Krafft Grund?

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare mimmi_92
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 838
Sv: Krafft Grund?

Jag har för mig att jag läste på säcken att innehållet är 50 el 60% havre, Matildahavre stod det, vet inte faktiskt inte vad det är för typ av havre men det vet säkert andra här. Obs! Att jag inte är helt säker på %. Det står inte i någon folder utan jag har bara hittat det på säckarna.

Okej, tack! :)

Någon som vet någonting om Mustangs havrefria Müsli? Är den bra?

Satt och bläddrade i frågorna på Kraffts hemsida och såg då att Grunden innehåller bara 20% havre och ingenting annat! Kom ihåg att jag skrivit att jag trodde 50% och vill rätta till uppgiften genast:o!

Mitt minne var tydligen inte så bra som jag trodde...

Men gud så bra, då borde jag alltså kunna ge min häst det utan att han blir alldeles tossig! :)

Absolut, blir han tossig så lär det inte vara av mängden havre i det i a f:D

Själv håller jag faktiskt på att slussa över min på Krafft Groov 125 istället och i den tror jag att det är ännu mindre del havre. Min pålle är rätt het f n och har haft svårt att sätta riktigt bra hull så på rek provar vi nu att gå över på Grooven istället.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
813
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 949
Senast: tanten
·
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 085
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 212
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka