Krafft groov 90 eller muskel

Jeaard

Trådstartare
Har en påse Krafft groov 90. Om jag skulle vilja blanda den med Krafft muskel, vilka blandningsförhållande ska jag ha då? Körde Krafft 90 från början till vår D-ponny men har övergått till muskel. Tycker dock att det blir lite dyrt.

Har en påse Krafft groov 90. Om jag skulle vilja blanda den med Krafft muskel, vilka blandningsförhållande ska jag ha då? Körde Krafft 90 från början till vår D-ponny men har övergått till muskel. Tycker dock att det blir lite dyrt.

Beror helt och hållet på hur mycket protein du behöver komplettera med.

Du får räkna på foderstaten och se hur mycket protein du behöver. Har du en analys av grovfodret?

Ok! Tack då ska jag kolla detta. Förstod inte riktigt måttanvisningen på påsen men då förstår jag

Liknande trådar

Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
758
Senast: WildWilma
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Utrustning Någon som kan säga hur deras storlekar ligger? Ska beställa ländtäcken till de tjejer som ingår i våra lag, och tycker catago verkar...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama