krafft foder

Sv: krafft foder

Känns det inte ännu mer onödigt att proppa i hästen en massa produkter som du inte ens vet om hon behöver och att kanske missa det hon egentligen skulle må bäst av? :confused: Visst, det är din häst och din ekonomi, vi kan bara råda dig vad som är bäst för er båda.

Här har du några som utför analyser.

Sv: krafft foder

jag sa inte att 2 dl skulle vara för mycket? jag frågade om hon behövde något mer.. ja min hovslagare säger att babyolja är bra för hovarna. visste du inte det??
ja, jag är ett troll vadådå?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 650
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka