Kraaft Breed

ankic

Trådstartare
Köpte en ny säck i dag och det såg inte ut som tidigare. Förra säcken var tunna stänger och nu var det tjocka .( hoppas att ni förstår)Har dom bytt form på fodret eller har jag fått fel innehåll?Hur ser erat ut? Väger det lika ? :confused:
 
Trodde också det var fel foder, men de har ändrat både form och utseende på säcken.

Vikten tänkte jag inte på om den var samma då jag ändrat foderstaten. Det bästa är att väga helt enkelt.

MVH/
 
Japp. Krafft Pluss grön ska ersätta eller har ersatt Breeden.
Det e samma innehåll förutom mängden c-vitamin som de har minskat från 600 mg till 150 eller vad det nu var.
(äntligen har krafft hajat att hästar själv producerar sitt c-vitamin :crazy: )
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 545
Senast: Modest
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 347
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 291
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 817
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp