Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallå Milly!
Jag vet... Men jag kan inte låta bli att hålla på med lite kraftfoder, han gillar ju mat i krubban! Och du ska se mitt hö, det är verkligen sjukt fint! Det tråkiga är bara nu att den andra hästen äter upp Opals hö i hagen så han får äta den hästens skithö.Då blir jag lite grinig.
Pratade med Krafft och de sa att man var tvungen att ge 2-3 kg för att det ska täcka mineralbehovet. Så jag fortsätter med mineraler för jag ger ju honom bara 0.5kg, det är ju ingenting. Det får han vara värd min fina pålle!
Tillägg; fördelen med detta foder är ju att det är Svenskt framtaget müslifoder också. Som är anpassat efter våra förhållanden, bättre ur alla aspekter tycker jag. Gillar dock Hippos müslifoder också och Hestekraft (som förvisso är danskt..) men det är ju bättre att det kommer fler svenska müsli sorter.
Pratade med Krafft och de sa att man var tvungen att ge 2-3 kg för att det ska täcka mineralbehovet. Så jag fortsätter med mineraler för jag ger ju honom bara 0.5kg, det är ju ingenting. Det får han vara värd min fina pålle!
Hallå Milly!
Jag vet... Men jag kan inte låta bli att hålla på med lite kraftfoder, han gillar ju mat i krubban! Och du ska se mitt hö, det är verkligen sjukt fint! Det tråkiga är bara nu att den andra hästen äter upp Opals hö i hagen så han får äta den hästens skithö.Då blir jag lite grinig.
Vilken musli var svensk menar du?
Om det är Kr**ft du pratar om så är den om jag inte är helt ute och cyklar tillverkad på Irland utav Red Mills med irländska råvaror.
Jag tror inte att Lantmännen/Fori har någon svensk muslitilverkning.