Köttgryta i sängen..

Piek

Trådstartare
Efter en spännande natt fick någon :angel: för sig att sängen är ett mycket lämpligt ställe att äta köttgryta på. Sagt och gjort och hälften av grytan hamnade i sängen. Självklart gick fläcken igenom till bäddmadrassen också.
Så nu är frågan hur sjutton får man bort den?

Grytan hade självklart en bas av rödvin och krossade tomater och madrassen är gigantiskt och går knappast in i maskinen. Kemtvätt har jag inte råd med just nu..:banghead:

Ångtvätt?
Borde finnas att hyra någonstans?

Ska höra om det funkade på bäddmadrass med kaffefläck. Återkommer! :)

Efter en spännande natt fick någon :angel: för sig att sängen är ett mycket lämpligt ställe att äta köttgryta på. Sagt och gjort och hälften av grytan hamnade i sängen. Självklart gick fläcken igenom till bäddmadrassen också.

Grytan hade självklart en bas av rödvin och krossade tomater och madrassen är gigantiskt och går knappast in i maskinen. Kemtvätt har jag inte råd med just nu..:banghead:
Men jag åt ju av min gryta vid bordet, vet bestämt att jag inte åt av den i sängen. :confused:

Strunt i fläcken, den mest intressanta frågan är vad som gjorde natten spännande: Alkoholintag eller sex?! :confused:

:D :p

Tror att det var detta avsnittet av "sveriges städmästare" jag såg för ett tag sedan där de i alla fall tog upp tomatfläckar. Kanske finns andra tips i andra avsnitt också (har inte sett dem...)
http://www.svtplay.se/video/2541312/sveriges-stadmastare/sveriges-stadmastare-sasong-1-avsnitt-7

Ångtvätt?
Borde finnas att hyra någonstans?

Ska höra om det funkade på bäddmadrass med kaffefläck. Återkommer! :)

Tror att det var detta avsnittet av "sveriges städmästare" jag såg för ett tag sedan där de i alla fall tog upp tomatfläckar. Kanske finns andra tips i andra avsnitt också (har inte sett dem...)
http://www.svtplay.se/video/2541312/sveriges-stadmastare/sveriges-stadmastare-sasong-1-avsnitt-7

Tack! Ska kolla båda :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka