kostnad för kastration?

Tror det är ganska så olika från olika delar av sverige, jag hade ringt till en vet. och frågat!

//Becky

När jag skulle kastrera min unghäst så ringde jag och hörde runt - då kostade det allt mellan 1000-2500 kr. Detta var i våras och gällde enkel stående kastrering.

vi betalade 700 kr för en newforest hemma liggande billibt och bra :banana: :banana:

nej men han har jobbat på distriktet innan nu jobbar han bara för sig själv :banana: :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
14
· Visningar
1 806
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Äpplet.
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 836
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 128
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar