Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte det bara för språngrulla? Jag vill ju ha gröna papper annars kan man ju likväl åka till tyskland och betäcka.
Spinoff: Jag brukar börja med att kolla om hingsten är godkänd inom det förbund han är född i? Är dem inte det så försöker jag ta jag reda på varför? Därefter så kollar jag vilka förbund dem är godkända i för övrigt...Jag har läst det och jag kan inte riktigt se hur det svarar på min fråga.
Hingsten är godkänd i Holstein och dansk varmblod som jag vet tror han är godkänd även i frankrike. Men jag kan väl inte klassa honom i godkänd kategorin direkt?
Om du PM:ar mig fakta så kan jag hjälpa dig att leta/göra research, i morgon när jag är ledig!Han är godkänd i det förbund han är född i (holstein). Hittar tyvärr inte så mycket mer då hästen har ett människonamn och därmed är lite knepig att hitta information om
Jag vet inte riktigt hur man får kontakt med hingsthållaren det enda jag har är ett namn i en ort hittar ingen mailadress eller hemsida med honom förutom holsteinerverband.
Nu är ju hingsten född 89 och har sista reg.avkomma i DK 2002,så troligen är han död eller står på naturligbetäckning