Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som har era hästar hos beridare, vad betalar ni för själva ridandet? Alltså när ni själva står för stallplats och all skötsel och presenterar hästen sadlad och framskrittad för beridaren.
Per gång?
Per månad?
Hur ofta går hästen hos beridaren?
Min häst rids av breidare som är utbildad i tyskland och tävlar på elitnivå. Jag betalar 2500kr/månad då rider hon tre dgr i veckan. Jag har hästen framskrittad och klar + tar hand om den direkt efteråt.
Det blir ca 200kr/gång vilket jag tycker är helt ok.
/M
Hästmänniskan
Hejsan!
För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.