kostigaste sadel jag sett??

H

humlanotrocadero

Jag va i tallin i helgen o jag åkte hem till en kompis som bor där som har tre underbara magnifika hästar, på vägen till stallet berättade hon om en hästmässa hon varit på i holland, 17 STORA mässhallar fulla med hästsaker sjukt mkt saker berättade hon, se sa hon att hon köpt en spans sadel... hon sa att ajg nog skulle bli förvånad när jag skulle få se den...
dröm om min förvåning, detta va det konstigaste jag sett i hela mitt liv, det va en sadel av skinn sitsen var bred och av mocca, den påminnde mkt om en westernsadel men ändå inte, bakom rumpan hade man en stor skärm, typ som en solskärm, på den satt det massa nitar och diamanter inte där rumåan är men lite högra upp, framför sig, typ där man har händerna eller typ där sadeln slutade i alal fall, jag är så risig på att beskriva, va en likadan skärm, hon sa att det va det underbaraste hon ridit i, den va skitdyr men hon sa att det va som att sitta i tvfotöljen, ajg skulle verkligen vilja visa er alla en bild på detta ajg beskrivit men ajg hade ju inte en tanke påa tt ta kort, sadeln har verkligen etsat sig fast i mitt minne det va det skummaste jag sett i hela mitt liv verkligen, jag vill bara veta om någon annan sett en sån här sadel ? helt sjukt va det... :bump:

du kanske kan hitta en liknande sadel på equilex.com
dom har massa olika sadlar från olika delar i världen för olika användning :)

JAAAA det va en sån, helt sjuk såg den ut,fast fin ändå...

faan vad ajg stavar risigt... såg det nu ha ha

poss :d

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 453
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i mars. Några månader senare satt jag i personalrummet innan jag skulle börja tillsammans med två andra...
Svar
9
· Visningar
1 423
Senast: Korven
·
E
Utrustning Hej allihopa! Vänder mig till er sadelkunniga!Vill bara höra åsikter, eftersom ja lätt nojjar över småsaker.. Jag har en...
Svar
18
· Visningar
4 947
Senast: elin_sundbo_stjarna
·
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 598
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025